onsdag 23 juni 2010

Nudlar och värme.

Idag gjorde jag mitt första pass som Manpoweranställd! Packa upp varor på Coop Forum är mitt nuvarande uppdrag, inte särskilt ansträngade och massor med tid för filosofering!

Viveka beordrade mig att börja blogga mer, jamen, då får jag väl göra det då!

Jag gissar att jag lever lite över mina tillgångar, jag har inte vågat kolla mitt saldo på någon vecka. Jag tänkte nog vänta med det tills den 25e så att lite lönepengar har kommit in. Lura mig själv? Indeed men jag är medveten om det iaf.

Jag håller på att bygga min lunch nu, Euroshopper nudlar med kycklingsmak (har inte provat förut, så får vi väl se vad det blir för betyg), med min lilla twist! Frysta grönsaker av valfri sort, ärtor, majs, paprika för mig idag, och sedan knäcka ett ägg i det kokande vattnet. Voilá! Mycket godare nudlar helt plötsligt.

1 kommentar:

iko sa...

jag drömde just en mardröm om mitt saldo. att nånting hade dragits, så jag hade minus 233 kr på kontot. fast jag inte använt kortet på ett tag just för att jag inte har pengar. har några kontantlappar som jag använder när det kniper. i drömmen skulle jag alltså vara tvungen att fara till stan för att sätta in mina kontantlappar o motverka minuset. gud så arg jag var. hela drömmen.