söndag 21 november 2010

Dagens Malin

Dagens Malin!

Jag orkade inte anstränga mig särskilt mycket idag, och en väldigt diskret ljusrosa/silver ögonskugga som har en hel del glitterkorn i sig som inte syns på bilden tyvärr. Jag är rätt less på den skuggan dock, jag får jaga glitterkorn över hela ansiktet efter att jag applicerat den. Är ni nyfikna på vilka produkter jag använt och vad jag tycker om dem, så kolla på min andra blogg, Vardagsrecensenten.

Helgen har bestått i att jobba och sucka över att jag jobbar. Jag är otroligt less på att köra taxi på helgkvällar, folk är så ohyggligt dryga i fyllan. Visserligen så är ju inte alla så, tack och lov, men det är lätt att fastna i ett dåligt humör när en kund är ett riktigt praktarsle mot mig.

Nu ska jag till Fia och söndagsfika, sen blir det Lotro-nördning och försöka sova halvtidigt, jag börjar jobba 05.15 imorgon bitti.. BRR!!

3 kommentarer:

Toni D sa...

Alltid lika vacker, med eller utan photoshop. ;)

Unknown sa...

Tack Toni ;) Faktiskt helt ophotoshoppad bild, jag har så dåliga photoshopskills så det är lika bra att jag lägger upp dem oredigerade :P

Nathalie @ Bloody Disgusting sa...

Ja! Hon är ju så söt. :)