fredag 31 december 2010

Gott nytt år?


Jag försökte ta flera bilder på nyårsMalin, men jag blev så skev på alla så jag gav upp. Kanske tar ett i taxin sen, vi får se. Bilden är iaf JulMalin, taget av Joakim Årbro. www.motljus.net
Jag ska jobba 18-07 idag och jag är inte superpeppad, men det blir ju vad man gör det till, så jag har med mig bra musik och ett glatt humör!
Fia och Kuno bjöd in mig till deras nyårsmiddag och jag tackade hjärtligt ja, annars skulle jag fått äta något hemskt tråkigt hemma, innan det var dags för jobbandet. Jag ska åka dit alldeles strax, men jag tänkte passa på att snabblogga lite innan.

2010 har varit ett både bra och dåligt år, på massor av olika plan. Och som man säger varje år, 2011 ska blir ett sjuhelsikes bättre år!

Gott Nytt År mina vänner. <3

Inga kommentarer: