fredag 11 februari 2011

Malin, om katten själv får välja.

John kommenterade min blogg för några dagar sen; "Jag har aldrig varit med om att du har gjort något som har involverat mer bilder på uttrar, än bilder på dig." så jag får väl lägga in fler bilder på mig. Jag ska även bli bättre på att fota min vardag, samt uppdatera min bilddagbok oftare.

Min mun gör ont. Jag har varit hos tandhygienisten idag och tagit bort tandsten. Oftast brukar tandhygienister vara otrevliga och få mig att skämmas över att man inte varit tillräckligt duktig med tandtråden eller liknande. Men den här kvinnan förklarade sakligt vad jag bör göra bättre och fick mig peppad på att vara bättre på tandtråd och tandborstning, mer än att skämmas över att man tydligen slarvat. Så hon fick pluspoäng!

Igår så fikade jag med Vicki, gick en sväng på stan, sen for vi hem till henne och hon rensade ur sitt badrumsskåp på saker hon inte använder. Jag har nu en kasse full med krämer och gunk, tänk att man kan bli glad av så lite! <3

6 kommentarer:

Trollpappan sa...

Hey! I know that face..

Sofia sa...

"om uttern själv får välja" menar du väl? Nu har jag också röjt i badrumsskåpet och sakerna finns för avhämtning på Riksvägen! :)

Anonym sa...

Söt bild, är det på dig? :) Jättefin blogg förresten!
Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, eller om du vill följa den via Bloglovin', så kan du ju skriva det till mig, så följer jag gärna din! :D
Kram ♥

Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer sa...

Allt bra idag? :-)

malvampyr sa...

fin blogg!

Anonym sa...

Hej Malin,

Fin och personlig blogg du har. Det gillar vi! Kika gärna in på systrarna Seows hemsida och var gärna med i vår bloggtävling just nu också! Du kan vinna ditt favoritplagg hos oss! :)

www.youtopia.se

Vi har också en blogg
www.youryoutopia.wordpress.com

hoppas vi ses och ha en bra dag!

//Rachel och Nathalie