tisdag 30 augusti 2011

This is what you want, this is what you get.


Hej, mitt namn är Malin, och jag är en segkorv. Förlåt. Det ska bli ändring!

Bilden ovan är från en photoshoot innan en modevisning med Veil Of Visions på Sunset Park. Jag hade superkul!! De andra medverkande, modeller, sminkös, videografer och fotografer, härliga människor hela gänget. Mycket skratt och kacklande ;)
En kvart innan modevisningen började min nervositet komma, mest exhalterad, men lite nervös. Men, med adrenalinet pumpande gick jag ut, och vad jag har fått höra, så såg det kanon ut! Det kommer att komma en video på det, och då lovar jag att länka den!

Just nu springer jag mellan köket och vardagsrummet, jag lagar mat, städar och bloggar samtidigt :P Idag blir det en enkel vegetarisk nudelwok och en ordentligt stor kopp kaffe efteråt, det blir nattjobb till 02.30 ikväll, hujja.

2 kommentarer:

gange sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
gange sa...

Tyckte väl det varit lite väl tyst från dig på sistone. Ser fram emot fler uppdateringar och fina bilder. :)