tisdag 5 augusti 2008

Sommarförkylning

Jahaja. Det är typiskt. Jag som -aldrig- blir sjuk, blir självklart det på semestern. Det började med halsont, sen kom nysningarna, det evigt rinnande snoret och hostan.. Jag blir så less.
MEN! Nu, dag 4, så mår jag, som genom ett trollslag, mycket bättre. Igår var jag risig, men följde med John och fikade med Jonas och Maria, sen helt plötsligt trillade två av mina svägerskor, Vicki och Fia, in på fiket, trevligt! Hursomhelst, vi snackade skit, sen gick vi hem till oss för att dom skulle få prova på Rock band. Vicki var måttligt road, men Fia lirade trummor som om hon aldrig gjort något annat! =)
Kvällen bestod i mera data- och tvspel, samt hinkvis med vatten. Jag hostade riktigt mycket igår, jag ville bara grina. Lyckades till slut somna, trots att jag hade överanvänt min astmamedicin, dvs bl.a adrenalin, så jag jämförde min puls med Johns. Min puls slog tre slag när hans slog ett..

Vaknade imorse och hade en hostattack, gick på toa och tvingade mig att somna om. Vaknade några timmar senare, och mådde ofantligt mycket bättre, konstigt nog. Så idag har vi varit en sväng till min pappa och ätit lite grillat, och jag har knappt hostat något. Fab-u-lous!!

Inga kommentarer: