torsdag 24 september 2009

Smärta!

Jag har enorm träningsvärk i armarna! Vad jag än gör så gör det ont! Men, det var värt det :)
Träningsvärken härstammar från de 20 minuterna jag spenderade vid Lizas strippstång, som står mitt i hennes vardagsrum. Hon är utbildad instruktör på poledancing och lärde mig lite snabba grundmoves, skitkul var det! Jag upptäckte även att en tjej här i Umeå ska börja med kurser nästa månad, så jag har tänkt börja träna det. Rolig träning = bra träning!

Nu tänkte jag ta och lägga mig i ett varmt bad för att mjuka upp mina stackars muskler. Det blir nog en badbomb från Lush idag, vilken vet jag inte än. Sen ska jag fixa naglarna också, det blir svart med glitter idag.

Ta ta my little possums!

1 kommentar:

Bokleif sa...

Hurraaaaa! Maoling har återupplivat sin blogg! :D