torsdag 16 september 2010

Am I loud and clear, or am I breaking up?

En gammal bild från en Club Greyscale kväll, den har ingen relevans alls till inlägget, jag blev bara sugen på att visa upp den, då jag tycker att jag är ganska söt i den outfiten.

Badrummet blev färdigt igår, och senare på kvällen iklädde jag mig min roll som Fackklubbsordförande.
Apropå mitt jobb, så har jag blivit erbjuden heltid samt att få ha bilen hemma utav min nuvarande chef, så det andra erbjudandet jag fick, har jag just ringt och tackat nej till.
Det känns ganska bra faktiskt, jag ville egentligen inte byta bolag, då jag trivs så vansinnigt bra som fackklubbsordförande.

Efter styrelsemötet så kom jag hem, och stupade i säng nästan på en gång, jag var så trött. Nu idag har jag hunnit med en snabbfika med John, gjort lite ärenden samt hunnit städa ännu mer. Min resfeber stiger mer och mer, kl 19.05 imorgon kväll så går mitt flyg till Arlanda, där jag ska hänga tills ca 05.00 då min syster Sussie och hennes barn Alex och Leo kommer. Sedan går vårat plan till Tunisien kl 07.00.

Sol, bad, värme, paraplydrinkar och bus med barnen. Det kommer att bli fabulous!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Yey. Du haver länkat till min blogg! =) Puss söta / N