tisdag 5 oktober 2010

Are we getting closer or are we just getting more lost?

Men jävelberg vad det blåser idag! Jag var helt knäckt när jag cyklade till och från jobbet idag, men man kan ju se det som lite extra motion.
Att plocka upp varor på Coop Forum är ett ganska mindnumbing arbete, inte särskilt stimulerande eller intressant, men det är ett jobb iaf. Idag kändes det dock som att tiden gick ovanligt sakta, en kollega kommenterade det också, så jag var inte ensam om att tycka det :P
Men! Från 1a november så får jag börja heltid på taxi igen, det blir nog bra. Jag får ha taxin hemma, MYCKET uppskattat!
Jag vågar inte cykla när det är is och snö, för att jag är så rädd att vurpa och slå ihjäl mig samt att jag äger ingen egen bil och det går inga bussar ut till flyget där taxibilarna står. Men det löste sig väldans bra, då jag får ha bilen hemma och dela den med herr Bengtsson som bor några kvarter ifrån mig.

Igår spelade jag och Thomas Mario Party DS i multiplayer. Jag vann nästan jämt ;) Sedan begav jag mig till Jonas som bjöd på smarremumsmat! Spaghetti med älgköttfärssås, mina komplimanger till kocken! Sen kikade vi på X-men origins, Wolverine.
Den är så galet bra! Och Hugh Jackman är snygg som rackarn!
Jag blir dock lite ledsen av att se X-men, för jag vill så hemskt gärna att det ska finnas mutanter på riktigt :P

Ikväll blir det brädspel hos Selma, Johannes och Kvarken. Ska även fixa lite spa där ikväll.
Jag fick en Buzzadorkampanj hem i förrgår, för Neutrogena. Anti-stress-tjofräs :) Jag lägger upp bilder och mer info ikväll, eller imorgon.

Puss

Inga kommentarer: