onsdag 27 oktober 2010

Tvätt och bröllop




Åh, han är en sån spjuver den där Depp! Här med min favoritregissör Tim Burton. <3

Jag har förvånat mig själv idag. Gick upp redan vid halv 8 för att börja tvätta, städa och dona, jag som annars är en väldigt inbiten latkorv. Jag kanske är sjuk?

Två goda vänner, Lisa och Dave, gifter sig på lördag och jag har varit väldigt dagavill på senaste, så det slog mig i fredags då Nath nämnde bröllopet på sin blogg. "IIIIIIH!!! Bröllopet är om en vecka!!", jag hade fått för mig att det var flera veckor bort. Men, en snabb överläggning lugnande mig, jag har allt jag behöver. Kläder, strumpbyxor (måste dock trippelkollas, då strumpbyxor i mitt hem alltid har hål på sig), skor, smink och hår.
Jag älskar bröllop, alla är så glada, maten är god och det är inte helt ovanligt att jag gråter vid vigseln.
Appropå bröllop så råkade jag just klicka runt lite på bröllopsklänningar, och jävelberg vad fina jag har hittat! Sprängs! Det är ju synd att man oftast bara gifter sig en gång, det finns ju så väldigt många som jag vill ha! :D

2 kommentarer:

Anna / Sol sa...

Trevligt att du också har börjat blogga :)

Virrkirr sa...

Men SPJUVERDEPP! :D