lördag 12 mars 2011

Dag 2


Dag nr 2.
Vaknade runt 8.30 och insåg att jag lyckades somna runt 20.30 igår kväll, under Kings - Blue Jackets matchen, men det var ganska skönt att sova 12 timmar. Jag tror att min jetlag har gått över nu!

Vi åkte downtown för att äta frukost, vilket blev på ett ställe som heter Crepes. Där de, otippat nog, serverar crepes! Klant som jag är glömde jag fota maten, men gott som tusan var det. Bilden längst upp visar Roys hund, en sibierian husky vid namn Rabbit.
Vi begav oss sedan till ett cafe för kaffe och kaka, kakan var ingen höjdare, men kaffet var gott. En promenad tog oss till en hundpark så Rabbit fick springa av sig lite. Jag och Roy planerade inför Dallas-resan imorgon (wiiiiiiee!!), och klappade hundar som kom fram och hälsade.
Sen begav vi oss till en arkadhall där vi spelade en hel del flipper, och jag kommer fara tillbaka dit, så jag ska ta mer bilder sen.
Vårt nästa mål var Target, för att hitta en bikini åt mig, då lägenhetskomplexet där Roy bor, har en pool. Jag provade två bikinis, och då trosan var i XL och fortfarande för liten, så sa mitt självförtroende ifrån. Jag har M hemma i sverige, så jag blev lite knäckt och det blev ingen bikini idag iaf.
Jag hittade en lila t-shirt med Ghostbustersloggan på, i Small, så det känns lite bättre, men samtidigt irriterande att storlekarna skiljde så.

Väl hemma blev det en hemmagjord pizza, och Roy ska nu betygsätta ett gäng med uppsatser medans jag ska spela nintendo DS :D
Ikväll ska vi till en bar med en tjejkompis till honom. Sen imorgon vid 7-8 tiden kör vi till Dallas, vilket tar ca 3-3,5 timme.

Ta ta!

Inga kommentarer: