fredag 11 mars 2011

Första kvällen

Då var jag framme då. Roy kom och hämtade mig på flygplatsen och sedan begav vi oss till ett smörgås och pizzahak som heter Little Deli. Roy lovordade stället och jag tog en smörgås med tonfiskröra, det var svajnigt gott! Roy pekade på en chokladtårta och frågade om vi skulle dela på en bit, absolut! tyckte jag.
Åh. Gud. I. London. Den var så fantastiskt god att jag blev helt knäckt. Den såg ut att smaka som en lite torr chokladkaka, helt okej, men inte fantastisk. Men ack så jag bedrog mig, efter första tuggan så var jag i chokladhimlen!

Sen kör vi hem till Roy och tittar på Sharks - Canucks, men jag somnar i första periodpausen, lika bra det eftersom hajarna förlorade med 4-5.
Vaknade 06.30, och har varit vaken sedan dess. Klockan är nu 8.45 och jag har precis kommit tillbaka efter att ha gått en vända med Roys sibierian husky Rabbit. Bilder kommer senare idag!

Roy frågade mig just "Do you want traditionel Texas breakfast?" "Absolutely!"
Jag menar, det låter ju inget annat än flottigt och gott! :D

Jag kommer nog äta ihjäl mig medans jag är här... men det kommer vara värt det!

1 kommentar:

Unknown sa...

HÄRLIGT Malin...passa på och gotta dej nu den här tiden som du är där.

Du drog iväg alldeles precis för att slippa snön som kom inatt c:a 20 cm.......fy faan. Ska bli kul att se bilderna, ha de´ gött så länge då // Daddy