torsdag 10 mars 2011

On my way!

Natten har spenderats med att packa, dona, fippla och lyssna musik. Jag sovit inte en blund, då min plan är att sova en hel del på planet.

De ropar ut att är dags att kliva på, men jag ska bara blogga färdigt först.

Resan till Sthlm gick bara fint, jag somnade nästan på en gång, sedan satt jag och guppade upp och ned med huvudet när jag vaknade och somnade hela tiden.
Väl framme i Sthlm hämtar jag upp mitt bagage (min nya fina lila!) och beger mig till utrikes. Checkar in. Flanerar på taxfree. Går till mitt efterlängtade Starbucks och köper en vaniljlatte - nom! Sedan ska jag försöka gå in i gaten, men icket! Jag behövde adressen där jag skulle bo... Faen!
Jag hade inte skrivit ner Roys adress, men lite sökande på nätet fixade biffen!

Nu måste jag kliva ombord. Puss!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Malin...farsan här, har tänkt på dej hela dagen, lite oro får man när ens dotter är ute och far i vida världen iaf.
Hoppas att resan funkar fint förutom vistelseadressen förstås så verka det ju göra det.

Många JätteKramar // Pappa