söndag 13 mars 2011

To sol or not to sol?

Det finns en stor risk att jag kommer bli solbränd medans jag är i Texas. Det är runt 25 grader varmt på dagarna, och solen gassar. Jag har inget solskydd med mig, och jag är ju en latkorv som sällan orkar applicera sådant.
Då jag har ärvt ett ordentligt pigment ifrån min kära fader, så blir jag brun enormt fort. Samt att det spelar knappt någon roll om jag använder solskyddsfaktor HUNDRA! (ja, med utropstecken), så blir jag brun ändå.

-Amenvarå? Det är ju snyggt att vara solbränd!
Tycker du ja! Jag tycker att jag ser för jävla bäng ut. Jag trivs bättre som blekfis, fast jag sällan får vara det. Jag ska fundera tills imorgon, om jag ska köpa solskydd till ansiktet iaf..

1 kommentar:

iko sa...

tur att du är blond nu i alla fall, det ser snäppet mindre bäng ut än rödhårig o brun.